Jutut ja kuvat

  • Mukavia viestejä asiakkailta

    Lahjakas on kehittynyt paitsi omasta kiinnostuksestani eläimiin ja ihastuksesta laadukkaisiin keräilyeläimiin, niin asiakkailta saadun palautteen seurauksena. Kiitos teille aktiiviset ihmiset, jotka lähetätte kysymyksiä, kritiikkiä ja kiitoksia.

    Uusitun verkkokauppaohjelmiston käyttöönoton myötä aloitan jälleen asiakaspalautteen julkaisun ( 12-2020 ). Palautteet julkaistaan siten, ettei niistä voi tunnistaa lähettäjää. Jos haluat nimenomaisesti antaa palautetta nimelläsi, mainitse asiasta.

     

     

    Lue lisää
  • Kysymyksiä ja vastauksia

    Kysymys: Onko Schleich-leluihin mahdollista saada varaosia?

    Vastaus: Varsinaista varaosamyyntiä ei ole. Schleichilla on tuotteisiin tietty takuuaika, jonka puitteissa tapahtuneet rikkoutumiset korvataan. Ota yhteyttä maahantuojaan tai myyjään ja selvitä, onko tuotteeseen mahdollista saada uusi osa takuun puitteissa. Ennen yhteydenottoa, ota selville mikä on lelun tuotenumero ja mikä on rikkoutuneen osan tuotenumero. Jos sinulla ei enää ole tallessa tuotteen mukana tulleita papereita, voit etsiä numeroita Schleichin omilta sivuilta

     

    Lue lisää
  • Papo ratsastajat ja varusteet

    Jos haluat tietää, miten jokin jokin Papon ratsastaja sopii jollekin myynnissä olevalle hevoselle, lähetä viesti osoitteeseen kauppa@lahjakas.fi

     
    Lue lisää